Konferencje

Wirtualny spacer

Hotel Szafran**** w Czeladzi to nowoczesne Centrum Konferencyjne na Śląsku i Zagłębiu. Nasz obiekt to idealne miejsce do organizacji wszelkiego rodzaju imprez, szkoleń, konferencji, targów czy sympozjów naukowych.

Przestrzeń dla Twojej firmy

Nasz obiekt oferuje 8 nowoczesnych sal konferencyjnych o łącznej powierzchni 1400 m/kw. Na obszernym parkingu zaparkuje 160 samochodów, a największa z sal biznesowych pomieści aż 400 uczestników spotkania.

Kompleksowe wyposażenie

W każdej sali szkoleniowej znajduje się niezbędny sprzęt multimedialny, nagłośnienie oraz flipchart z papierem i flamastrami. Na terenie Hotelu zapewniamy również darmowy dostęp do internetu

Profesjonalna obsługa

Gwarantujemy indywidualne podejście do każdego zapytania ofertowego, szybką i fachową pomoc na każdym etapie organizacji oraz wsparcie techniczne podczas konferencji.

Doskonała lokalizacja

W Hotelu Szafran**** znajdziesz komfortowe sale konferencyjne. Katowice, Sosnowiec i inne miasta Śląska już doceniły potencjał biznesowy, jakim dysponuje nasz obiekt. Teraz nadszedł czas, abyś i Ty dał nam szansę.

Organizacja konferencji z nami to przyjemność!

Hotel Szafran**** oferuje swoim klientom nowoczesne sale konferencyjne w pobliżu Katowic i Sosnowca - dwóch najważniejszych miast na Śląsku. U nas znajdziesz profesjonalistów z doświadczeniem w organizowaniu sympozjów, konferencji i szkoleń.

  • Odpowiemy na Twoje zapytanie w ciągu 24 godzin
  • Prześlemy Ci umowę konferencyjną do 48 godzin od potwierdzenia imprezy
  • Podzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem podczas organizacji spotkania
  • Osobiście powitamy Cię w dniu przyjazdu
  • Przygotujemy w ustalonym przez Ciebie czasie wszelkie zamawiane usługi gastronomiczne
  • Zapewniamy standardowy sprzęt multimedialny dostępny bez dodatkowych opłat (projektor multimedialny, ekran, flipchart z papierem i flamastrami, nagłośnienie wraz z mikrofonem bezprzewodowym)
  • Gwarantujemy wsparcie i pomoc techniczną podczas spotkania
  • Wyślemy Ci końcową fakturę nie później niż do 48 godzin po zakończonej imprezie
Obsługa konferencji
  • Michał Burdach
  • +48 32 7843 100
Przytulny hotel

Nie ma się do czego przyczepić :) Pokoje w bardzo wysokim standardzie, urządzone z gustem. Czystość zachowana na najwyższym poziomie. Sale konferencyjne przestronne i w pełni wyposażone. Obsługa była genialna! Każdy pomagał w konferencji jak tylko mógł, wszytkie prośby spełniane od ręki a nawet szybciej :) I pochwalić trzeba również kuchnię - rewelacyjna!!!  (...)

Lena W, TripAdvisor

wyślij zapytanie

* pola oznaczone gwiazdką są wymagane

zobacz także

newsletter
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.

OK, zamknij